Amb energies renovades i més il·lusió que mai

Un any més, amb energies renovades i més il·lusió que mai la secció d’hoquei patins del Club Patí Breda comença una nova temporada on el principal objectiu és seguir creixent i formant nens en el món de l’hoquei.

Viscut ja mig segle sobre rodes enguany encarem la nostre 26é temporada. La nostre secció estarà formada aquest any per un primer equip, un juvenil, un aleví, un benjamí, un prebenjamí i un prebenjamí-iniciació.

Després de dur a terme una pretemporada exigent els homes de Roger Sala debuten aquest dissabte a la pista del degà de l’hoquei patins català a les 19:15, el Cerdanyola Club Hoquei, fundat l’any 1936. Una pista emblemàtica de l’hoquei patins de casa nostre, i com no pot ser d’altre manera una pista complicada on el primer equip haurà de lluitar molt per obtenir els primers tres punts. Un primer equip que poc a poc es va renovant sense deixar de banda l’essència treballadora que ha portat els bredencs a lluitar per les primeres places en diverses ocasions. Des de ja fa unes temporades els joves van agafant el relleu dels més veterans i van adquirint més pes en l’equip. Tot això sense deixar de banda l’experiència de jugadors tant importants com el capità Alberto Fernández, Marc Juanhuix i Eloi Busquets. Aquest any però cal remarca l’absència de Joan Canaleta que ha decidit penjar les botes després d’una llarga trajectòria i mitja vida dedicada al Club Patí Breda.

Per altre banda aquest cap de setmana debuten també l’equip aleví, el prebenjamí i el juvenil. Tots ells el diumenge.

L’aleví debuta diumenge a les 11:30 en una pista complicada, la del GEIEG de Girona. Tot i això l’equip de Marc Juanhuix no renuncia a res i una victòria en la primera jornada donaria un cop de punya sobre la taula en una lliga que es presenta molt disputada. No ens movem del Gironès perquè el prebenjamí debuta diumenge a les 16:30 a la pista de Salt davant un rival dur i sempre lluitador. Cal destacar que abans d’aquest partit, a les 15:30, el nostre prebenjamí-iniciació disputarà un amistós enfront el propi Salt.

Finalment l’únic equip que debutarà a casa aquest cap de setmana serà el juvenil que ho farà davant el Manlleu B, serà un partit intens on els homes d’Eloi Busquets no donaran segur cap bola per perduda.

Per acabar només em cal desitjar molta sort a tots els equips en aquesta nova temporada que segur estarà farcida d’èxits i grans moments!

Força Breda!