Breda acull el Campionat de Catalunya júnior

Els millors equips de la categoria júnior d’hoquei sobre patins decidiran a Breda el campió de Catalunya i els equips que accedeixen al campionat estatal

El Club Patí Breda acull i coorganitza amb la Federació Catalana de Patinatge el Campionat de Catalunya Júnior d’hoquei patins els dies 6, 7 i 8 de maig. Hi participaran els vuits millors equips catalans de la categoria júnior, la darrera de l’època de base i formació. Tots els conjunts s’han classificat per la fase final després de quedar en primera o segona posició del seu grup de la 3ª Fase de Preferent. Els equips participants al campionat són el GEiEG B, Barça, Martinelia Club Patí Manlleu, Club Patí Congrés – LSEM A, CE Arenys de Munt A, Club Patí Sant Celoni B, Reus Deportiu Virginias B i Igualada HC A. La competició s’organitza de la següent manera: dos grups de quatre equips que resoldran la seva classificació entre divendres i dissabte. Diumenge al matí hi haurà les semifinals i els partits pel 7è, 8è, 6è i 5è lloc. A la tarda, partit de consolació i final.

El campionat es disputarà al pavelló municipal de Breda. El primer partit serà divendres dia 6 a les 16h i la final diumenge dia 8 a 18:15h. Després que a inicis d’abril la Federació Catalana de Patinatge comuniques al Club Patí Breda que havia estat designat seu del campionat i, per tant, havia tingut èxit la demanda d’acollir-lo per part del club, el Breda va començar a preparar el campionat i fa dies que es troba en constant comunicació amb els equips participants.

Finalment, el Club Patí Breda va acollir per últim cop un Campionat de Catalunya d’hoquei patins l’any 2007. Aleshores, la categoria de la fase final va ser infantil. Com fa quinze anys, l’edició del campionat coincideix amb la Festa de l’Ajust.  Enguany aquesta celebració arriba a la 759a edició i torna a anar acompanyada de la Fira del Monestir, que arriba a la 5a edició. La fira combinarà aspectes de la vida monacal amb altres atraccions com la divulgació del patrimoni bredenc amb visites guiades al conjunt arquitectònic de l’antic Monestir de Sant Salvador o un mercat artesà amb productes alimentaris, manufacturats tals com formatges naturals, joguines de fusta, embotits, treballs de cuir, ceràmica, cristall, dolços o pastes medievals.

Responsable de comunicació
Arnau Prat Vilà
Correu electrònic: arnaupv1997@gmail.com
Telèfon: 660550189

I Open Internacional Hoquei Patins CP Breda

Aquest dissabte 30 d’abril s’ha celebrat el primer Open Internacional d’hoquei patins de la categoria de veterans amb la visita dels companys del United Florida dels Estats Units que estan de gira per terres europees. El trofeu que ha tingut forma de triangular i ha comptat també amb els companys del Club Patí Malgrat ha estat tot un èxit i ha estat el centre d’un seguit de partits també d’altres categories de la secció d’hoquei del nostre Club.

NOVETATS AL WEB!

Saps que han canviat les normes del patinatge i tens ganes de saber-ne més? O tens ganes d'aprendre una mica de l'esport que practiquen els teus fills.
Tens interès en saber en quina posició està el teu equip preferit i no tens a mà la App de la fecapa? Vols saber l'ordre de sortida d'unes proves o els resultats de la teva filla?

Vistita la nostra web i podràs veure les fotos dels nostres equips, grups, equips històrics, els horaris entrenaments, etc. Tot això i molt més a clubpatibreda.cat.

Presentació equips hoquei 2021-22

Com cada any presentem a tots els equips de la nova temporada 2021-2022. Un acte esperat per tots, carregat d’emocions i que ens permet presentar al poble tots els patinadors de la secció d’hoquei de la temporada vigent, des del més petit al més gran.

A continuació us deixem algunes imatges d’aquest dia: